Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

Умови повернення товарів належної якості:

  • Збереження товарного вигляду виробу та без слідів використання
  • Збереження оригінальної упаковки
  • Наявність документів, що підтверджують придбання товару (транспортна накладна, чек).
  • Відправка має бути здійснена від імені замовника.

Повернення та обмін товарів неналежної якості (брак, не повна комплектація, невідповідність характеристикам) здійснюється за умови:

  • Наявність документів, що підтверджують придбання товару (транспортна накладна, чек).
  • Товар має бути чистим, якщо був у використанні.
  • Відправка має бути здійснена від імені замовника.

Для того, щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно:

1) Написати на електронну пошту frigomofficial@gmail.com або зателефонувати за телефоном +380635207373 вказаному у розділі "Контактна інформація". У темі листа вказати "Обмін" або "Повернення", вказати номер свого замовлення, номер картки для повернення коштів та причину повернення товару.

2) Надіслати нам товар оператором "Новою поштою" за адресою: Київ №148, Падалка Роман Григорович,  тел. 380635207373

Після того, як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти буде повернено протягом 3 робочих днів на вашу банківську картку.

Якщо ви хотіли зробити обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану товар відправляємо протягом 3 робочих днів.

Оплата зворотної доставки товарів належної якості за рахунок покупця, неналежної якості – за рахунок продавця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.